domingo, 28 de abril de 2013

Un conto de sereas

   
     Mentras eu sexa eu, lembrareite en cada paseo pola beira do mar,  cada vez que os meus pés descalzos pisen a fina area da praia.
      Levoute consigo a auga brava, lonxe de min e de todo canto tiñas, sen darche a oportunidade de despedirte.
     Dinme que a base de golpes madurei. Eu non o creo, sigo sendo a nena que cre nas fadas -aproveito para dicirche que boto de menos os teus contos,  papá-  , igual que nos trasgos. Gústame pensar que unha serea se namorou de ti e que,  aínda querendo moito a mamá, non fuches capaz de resistirte ante a súa fermosura e a súa voz melodiosa. Seguramente te levou ata o seu castelo submarino,  é isa a razón pola que a túa barca non voltou ao porto.
     Quero pensar iso.
     Deixádeme facelo.
     Non quero que cando probe a auga salgada do mar me teña sabor amargo.
    

     Bo viaxe,  mariñeiro.

2 comentarios:

  1. Se cando descubrín este blog xa me din conta que me gustaba como escribías, agora que lin esta entrada podo confirmar que me encanta.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Non podo evitar agradecerche infinitamente o que dis. Cando unha se levanta pola mañá cedo e ve esto, a mañá pinta boa. Graciñas!

      Eliminar